Dzień pracy w ANG - Łukasz Burdan

Data: 2022-12-07 Autor: marketing Kategoria: Blog
Zapraszamy na kolejny wpis pokazujący ANG “okiem pracownika”. Dziś chcemy Wam przedstawić kierownika krakowskiego działu handlowego Łukasza Burdana.


Dzień pracy zaczynam od…. 

Aby dobrze zacząć dzień, przychodzę wcześniej i zaparzam moją ulubioną herbatę. Pierwszym krokiem w pracy jest sprawdzenie wiadomości mailowych, które dotarły w czasie mojej nieobecności.


Na co dzień zajmuję się… 

Jako kierownik działu handlowego odpowiadam za nadzorowanie procesów handlowych całego działu. Do moich obowiązków należy dopilnowanie wszelkich spraw związanych z papierologią, fakturami, płatnościami, windykacją. Zajmuję się takżę planowaniem kwestii sprzedażowych.


W mojej pracy najważniejsze jest dla mnie

Po pierwsze kontakty z ludźmi, aby wraz z współpracownikami tworzyć zgrany team, w którym komunikacja i wspólne dobro stoją na pierwszym miejscu.

Po drugie stabilność i systematyczne dążenie do wyznaczonych celów.

Po trzecie planowanie działań w taki sposób, aby cały dział dopiął bieżące tematy.


Moja rada na efektywny dzień w pracy to… 

Przede wszystkim dobra organizacja! To klucz do sukcesu, aby dobrze wykonywać swoją pracę i nadążać z tematami. Krok po kroku zaplanowane działania nie pozwolą niczego pominąć.


Największym wyzwaniem w tej branży jest

W branży, którą się zajmujemy, największe wyzwanie stanowi doradztwo techniczne, odpowiedni dobór produktów czy wycena. To też stanowi moje główne zadanie i za to właśnie w ANG cenią nas klienci. Nas czyli cały dział handlowy za który odpowiadam.


Moje rady na dobre/efektywne relacje z klientem to…. 

Jak wiemy relacje z klientami bywają trudne, ale staram się robić wszystko by były jak najlepsze. Przyjacielska atmosfera, służenie dobrą radą czy wsparcie, to kluczowe czynniki, aby mieć z nimi dobre relacje. Klienci liczą na techniczne wsparcie z mojej strony, a także dzielenie się wiedzą która pozwala na sprawny montaż czy dobór podzespołów. Na więzi wpływają też odpowiedzialność za decyzje, które podejmujemy i rady, których udzielamy. Wszystko po to, aby klient miał poczucie że nam zależy w takim samym stopniu, jak jemu. 

Dobre relacje z klientem to także proponowanie optymalnych rozwiązań i wsparcie specjalistyczne - nie sprzedajemy po to by sprzedać, lecz po to by rozwiązać problem klienta, który bardzo często opiera się na specjalistycznej wiedzy.


Coś ulubionego w pracy / branży to… 

Lubię swoją pracę i branżę dlatego też ciekawią mnie nowe rozwiązania i usprawnienia, które możemy wdrażać i dzięki temu rozwijać ofertę i usługi doradztwa.


Po pracy… 

Czas po pracy przeznaczam na relaks. Najwięcej radości sprawia mi “dłubanie w drewnie” ;) Tworzę ozdobne deski czy nawet meble, które mogę podarować rodzinie i znajomym. Ogólnie rzecz ujmując mam fioła na punkcie drewna!

Oprócz drewna bardzo lubię leśne wycieczki - na grzyby lub na rodzinne wypady rowerowe. Dużo radości sprawia mi także zajmowanie się własnym ogrodem i szklarnią. W sezonie uprawiam dla siebie m.in. pomidory, maliny, borówki, buraczki - nic nie smakuje lepiej jak warzywa i owoce z własnego ogródka!

Wraz z małżonką lubimy także wspólne, filmowe wieczory, podczas których możemy odpocząć. 

Dzięki Łukasz, za wywiad! Życzymy miłego dnia w pracy!