Dzień pracy w ANG - Wojciech Lasek, wrocławski dział handlowy.

Data: 2022-11-10 Autor: marketing Kategoria: Blog
Zapraszamy na kolejny wpis pokazujący ANG “okiem pracownika”. Dziś chcemy Wam przedstawić specjalistę ds. techniczno-handlowych Wojciecha Laska z naszego oddziału we Wrocławiu.


Dzień pracy zaczynam od…

Przejrzenia swoich zapisków z dni poprzednich z ważnymi sprawami, które muszę priorytetowo wykonać. Są to rzeczy, które nie mogą mi w żaden sposób umknąć. Następnie odczytuje wiadomości mailowe, które trafiły na moją skrzynkę podczas mojej nieobecności w biurze.


Na co dzień zajmuje się:

Organizowaniem potrzebnych klientowi materiałów z zakresu HVAC. Kompletowaniem zamówionych elementów, tak aby jak najszybciej towar dojechał na budowę. Do każdego zapytania staram się podejść indywidualnie, zaproponować najlepsze i możliwie najtańsze rozwiązanie. Chętnie doradzę, dzieląc się przy tym swoją wiedzą i doświadczeniem - w końcu sam też miałem przyjemność pracować jako monter wentylacji i klimatyzacji, dzięki czemu w łatwy sposób wizualizuje zadanie z jakim boryka się instalator. W chwilach wolniejszych od realizowania zamówień i rozwiązywania problemów klientów, przygotowuje oferty/wyceniam, odpowiadam na pytania klientów.


W mojej pracy najważniejsze jest dla mnie:

Kompleksowe zaspokojenie potrzeb klienta, tak aby kończąc rozmowę ze mną był spokojny, że materiał dojedzie na czas, a towar będzie zgodny z zamysłem i oczywiście najwyższej jakości.

 

Moja rada na efektywny dzień w pracy to:

Notatki. Czasem zadań jest tak wiele, że bez nich ani rusz. Charakter pracy zmusza nas do wielozadaniowości, którą oczywiście można wyćwiczyć, ale dzięki notatkom i planowaniu łatwiej można wszystko ogarnąć a dzień w pracy staje się jeszcze bardziej efektywny.


Największym wyzwaniem na początku pracy w tej branży było:

Niewątpliwie poznanie i nauczenie się systemu, w którym prowadzone są wszystkie operacje w ciągu dnia, szczególnie wystawianie korekt - żaden sprzedawca ich nie lubi. Musiało minąć również trochę czasu, aby dowiedzieć się od którego z producentów zamawiać elementy tak aby były najlepszej jakości i w najlepszej cenie.

 

Moje rady na dobre relacje z klientem to :

Być człowiekiem dla drugiego człowieka. Czyli zawsze starać się zrozumieć klienta i jego potrzeby, postawić się na jego miejscu.


Coś ulubionego w pracy to:

Kawa! którą zresztą proponujemy naszym klientom.

Dzięki Wojtku, za wywiad! Życzymy miłego dnia w pracy!